Основна інформація
Коли ви звертаєтеся до нас за обміном або поверненням купленого товару, ми керуємося насамперед законом, тим самим, який захищає права споживачів, одночасно зберігаючи нашу клієнтоорієнтованість. У частині випадків, коли закон не на стороні покупця – ми самі приймаємо вашу сторону та оперативно вирішуємо усі питання.
Отже, трапилося страшне, і ви виявили - з пристроєм щось не так (а може бути все так, просто ви раптово передумали), ось що ми можемо зробити:
- Повернути гроші\обмінювати\полагодити бракований* товар;
- Повернути гроші\обмінювати справний пристрій, якщо ви передумали - але тільки якщо його не використовували і зберегли упаковку;
А ось чого ми зробити не можемо:
- Повернути\обмінювати справний пристрій, якщо його використовували;
Якщо ви сумніваєтеся у справності придбаного пристрою - зверніться до нас за контактами: 📞 телефон 0994557022, 📝 телеграм @Pod_Y . Бажано надіслати нам відео або фото, де видно, що товар дійсно несправний/бракований.
Найчастіше шлюб очевидний і все вирішується на місці, прямо в момент звернення. Деякі випадки вимагають проведення експертизи – майстрам рідко потрібно більше трьох-п'яти днів для перевірки, жодних 45 діб та тривалого очікування!
Умови повернення та обміну
Відповідно до ст. 9 Закону споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару. товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна:
з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
товар не використовувався;
збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, усі пломби, ярлики тощо;
Повернути товар належної якості та забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищеперелічені умови та аналогічного товару, необхідного покупцю, немає у продажу.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться з вартості товару тимчасово його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів.